Ungdomsaften om tirsdagen

Hver tirsdag fra kl. 20-22 er der mulighed for at møde andre danske unge i Paris.

Tirsdagsaftenerne er for alle, og her kan du møde nye venner, udvide dit netværk og dele dine oplevelser med nogen, der udlever det samme eventyr som du selv er i gang med. Programmet varierer mellem film, sprogcafé, spisning, spilaften eller andre hyggelige aktiviteter.
Det er altid gratis at deltage, medmindre andet er oplyst.

Du kan se programmet for tirsdagsaftenerne her på hjemmeisden eller følge med på vores instagram @ungiparis og på kirkens facebook-side.

Og har du idéer til arrangementer - inden eller uden for huset - eller gør du dig andre tanker, der kunne være til glæde for ungkontorets arbejde, så hører vi gerne fra dig på email ungkontor@frederikskirkenparis.dk.

Næste tirsdagsaften